A A A K K K
для людей із порушенням зору
Суворовська селищна рада / Suvorov settlement council
Одеська область, Ізмаїльський район / Odesa region, Izmail district

Центр надання адміністративних послуг Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області повідомляє!

Дата: 05.07.2021 09:24
Кількість переглядів: 1122

Центр надання адміністративних послуг Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Центр) є стратегічно важливим об’єктом інфраструктури, який щоденно забезпечує обслуговування громадян, надаючи їм адміністративні та інші послуги. Головна мета діяльності Центру – зробити такі послуги доступними, швидкими та якісними.

Центр утворено рішенням селищної ради «Про затвердження структури виконавчих органів Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів на 2021 рік» № 19-VIII віл 7 грудня 2020 року.

Діяльність Центру здійснюється за принципами:

•прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;

•орієнтації на суб'єкта звернення - забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;

•інформованості - забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;

•зворотного зв'язку - встановлення зворотного зв'язку із суб'єктом звернення;

•організаційної єдності - взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб'єктами надання адміністративних послуг.

Основними завданнями центру є: створення максимально комфортних та сприятливих умов та впровадження зручного графіку прийому мешканців громади, скорочення і спрощення процедур отримання необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб, відповідальних за підготовку документів дозвільного характеру та результатів надання адміністративних послуг.

Звернувшись до Центру, підприємці та громадяни мають змогу:

- отримати консультації спеціалістів;

- визначитись із переліком необхідних документів для отримання документів дозвільного характеру чи адміністративних послуг;

- отримати адміністративні послуги, а також оформити документи дозвільного характеру, необхідні для започаткування та ведення підприємницької діяльності.

Рішенням селищної ради «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області» № 235/VIII, затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр.

Наразі у Центрі можливо отримати 92 адміністративні послуги, які надаються через адміністратора Центру.

На даний час проведена робота щодо надання доступу адміністратору Центра до відомостей з Державного земельного кадастру (далі ДЗК), що  дає змогу мешканцям Суворовської громади отримати витяг з ДЗК у ЦНАПі.

Відповідно до підписаної Угоди про співпрацю між Головним управлінням Пенсійного фонду України в Одеській області та Суворовською селищною радою Ізмаїльського району Одеської області один раз на місяць спеціалістами відділу обслуговування громадян №7 (сервісний центр)  управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області проводиться виїзний прийом для мешканців Суворовської громади з надання послуг з питань пенсійного забезпечення. Це дає можливість на місці суб’єктам звернення  отримати відповіді на питання, отримати необхідну  інформацію, подати документи тощо.

Станом на червень 2021 року до Центру надійшло 64 звернення,  які були прийняті, належним чином оформлені та передані на опрацювання до суб’єктів надання адміністративних послуг, а саме:

  • вклеювання фотокартки по досягненню 25 та 45-річного віку до паспорта громадянина України - 1;
  • внесення до ДЗК відомостей (змін до них) про земельну ділянку - 4;
  • виправлення технічних помилок, допущених під час ведення ДЗК - 1;
  • видача відомостей з документації землеустрою, що включена до Державного фонду документації - 2;
  • надання витягу з ДЗК про земельну ділянку - 12;
  • видача рішення про передачу у власність земельної ділянки сільськогосподарського призначення, що перебуває в державній власності – 1;
  • довідок про реєстрацію місця проживання - 32;
  • довідок про зняття з місця реєстрації - 9;
  • витяги про зареєстрованих у житловому приміщення/будинку осіб - 2;           

Видано суб’єктам звернення 60 результатів розгляду адміністративних послуг поданих

через ЦНАП, та 4 результата звернень, поданих через онлайн.

До Центру за консультаціями звернулось особисто 73 особи.

Найбільша кількість консультацій надана з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань отримання витягів з ДЗК, внесення до ДЗК відомостей ( змін ) про земельну ділянку

Фахівці Центру постійно приймають участь у онлайн-заходах, до яких залучені представники міністерств та центральних органів виконавчої влади, керівники Центрів з усіх міст України, метою яких є обмін досвідом та кращими практиками організації надання адміністративних послуг.


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь