ДТЕК Одеські електромережі ІНФОРМУЄ
На період воєнного стану ДТЕК Одеські електромережі повністю скасував будь-які планові роботи на електромережі в Одесі та області, з якими можуть бути пов’язані відключення клієнтів від електропостачання.
Ремонтні бригади компанії переведені в аварійно-відновлювальний режим роботи та готові оперативно повертати світло до будинків клієнтів, у разі відключень через бойові дії та при отриманні на це відповідного дозволу від Збройних сил України для отримання доступу до місць пошкоджень. Працівники ДТЕК Одеські електромережі мають спеціальні інструкції для роботи у кризових ситуаціях та забезпечені всім необхідним для відновлення роботи обладнання. Всі роботи проводяться працівниками компанії виключно у спец. формі та при наявності службової перепустки.
Також компанія цілодобово підтримує роботу енергосистеми регіону, щоб малий та великий бізнес мали змогу працювати: пекарі могли пекти хліб, медики – лікувати, щоб був зв'язок із рідними, а в кожному будинку було тепло та затишно.
Задля безпеки клієнтів компанії та працівників ДТЕК Одеські електромережі з 24 лютого 2022 тимчасово призупинено роботу всіх Центрів обслуговування клієнтів в Одесі та області. Обслуговування клієнтів відбувається через дистанційні канали зв’язку – сайт, чат-боти у Viber та Telegram, у соціальних мережах Facebook та Instagram на офіційних сторінках компанії через месенджери, кол-центр.
Також, звертаємо вашу увагу, що з 24 лютого 2022 року співробітники ДТЕК Одеські електромережі не проводять контрольну фіксацію показів приладів обліку.
У зв’язку з цим, ДТЕК Одеські електромережі звертається до клієнтів з проханням самостійно передавати покази лічильників задля коректного нарахування рахунків за спожиту електроенергію.
Для передачі показів лічильника можна скористатися будь-яким зручним дистанційним каналом зв’язку з компанією. Всі дистанційні канали працюють у режимі обслуговування 24/7.
Передати покази лічильника можна наступним чином:
ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ КЛІЄНТІВ подати звіт необхідно протягом 3-х днів відносно дати розрахунку (один день до дати розрахунку, в день розрахунку, один день після дати розрахунку) наступним чином:
• Особистий кабінет на офіційному сайті компанії https://www.dtek-oem.com.ua/profile/login/
• Окрема лінія в кол-центрі для юридичних клієнтів +38 (066) 750 90 90
• Електронна пошта кол-центру call-center@oblenergo.odessa.ua
ДЛЯ КЛИЄНТІВ – ФІЗИЧНИХ ОСІБ передати покази лічильника необхідно протягом 5 днів (два дні до початку розрахункового періоду та три дні впродовж розрахункового періоду).
• Сайт, веб-форма "Передати покази" https://www.dtek-oem.com.ua/ua/meter
• Чат-боти у месенджерах Viber та Telegram (у рядку пошуку вводьте «ДТЕК Одеські електромережі» або ж переходьте за посиланнями):
viber://pa/?chatURI=dtekodeskielektromerezhi
http://t.me/DTEKOdeskiElektromerezhiBot
• За телефонами кол-центру: (095)-750-90-90 (068)-750-90-90 (073)-750-90-90 (048)-705-90-90 Використовуйте лише офіційні канали інформації ДТЕК Одеські електромережі. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.