Брендування та маркетинг! Навіщо і чому це важливе!
На минулому тижні спеціалісти Суворовської селищної ради прийняли участь в навчанні яке було присвячено темі «Агро-брендинг та агро-маркетинг територіальних громад». Навчання проводилось в рамках реалізації проєкту Агро політичний діалог (АПД), при сприянні Всеукраїнської асоціації громад (ВАГ) та «ДОРАДА». Через непередбачувані обставини які могли б виникнути в Києві (обстріли, вимикання світла) учасників проекту радо привітали та прийняли в Городенківській громаді, що розміщена в Коломийському районі, Івано – Франківській області.
Нагадуємо, що Суворовська громада разом з ще сьома громадами різних областей України з цього року приймають участь в проєкті Німецько- український Агро політичний діалог.
На протязі трьох днів за допомогою дуже гарних тренерів ми освоювали основні тези брендингу та маркетингу. Спочатку ми дізнавались «Що таке маркетинг та брендинг»? Намагались з’ясувати: «Чому маркетинг та брендинг є важливими для агро – економічного розвитку і як це прискорює економічний розвиток громади»? Обґрунтовували важливість використання маркетингу та брендингу як інструмент підтримки впровадження Стратегії розвитку громади. Порівнювали Українській та міжнародний досвід брендування громад, проблематику та успіхі.
Для створення маркетинговой стратегії та її реалізації ми отримали повний перелік дії:
- як провести маркетингове дослідження з брендингу та маркетингу;
- як провести опитування, фокус групи та інші форми залучення громадськості;
- як зробити аналіз результатів дослідження з метою формулювання бренду та ключового повідомлення в процесі проведення дослідження;
- як провести кампанію з брендингу території;
Крім цього курсу ми ще отримали курс з комунікації з аграрними підприємствами та державними органами. Також було представлено концепцію Агро – економічного паспорту громади та процес розробки паспорту для громад з планом на наступний рік.
Сьогодні, більш ніж будь- коли, територіальним громадам щодня доводиться змагатись з іншими за мешканців, ресурси та інвестиції. В умовах глобальної конкуренції боротьба точиться не лише із сусідніми громадами, а й тими, що розміщуються на іншому боці земної кулі. І щоб бути конкурентноздатними на світовому ринку, вже не достатньо бути інвестиційно – привабливою територією із високою якістю життя чи історико – культурною спадщиною. Необхідно вміти розповідати про себе, сподобатися та заінтригувати. Треба віднайти своє власне унікальне обличчя – створити свій власний БРЕНД!
Вже сьогодні ми пропонуємо мешканцям громади замислюватися над тим:
В чому наша особливість та ідентичність? Що робить нас не схожими на інші громади?
Як ми себе позиціонуємо? Які слова ви б обрали для описання нашої громади?
Що ми готові запропонувати світові? Які цікаві історії можна розповісти про нашу громаду?
Яка тварина найкращим чином відображає нашу громаду?
Ці та інші питання ми будемо з вами обговорювати вже в наступному році, але вже сьогодні час про це подумати!
Миру всім та ПЕРЕМОГИ!